Bestellingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren vrijwel alle populaire betaalmethoden, deze vindt je hieronder:

-Ideal

-Bancontact

-Klarna (achteraf betalen)

-In3 (3 delen zonder rente)

-PayPal

-Visa

-Mastercard

-Maestro

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle producten die op maat gemaakt worden vallen onder het herroepingsrecht en zijn helaas niet te retourneren of ruilen.

Kan ik mijn bestelling nog laten aanpassen?

Alle bestellingen die nog niet in productie zijn genomen kunnen nog aangepast worden, wel is het hierbij van belang dat u dit zo snel mogelijk aangeeft.

Producten

Worden de gordijn inclusief haken geleverd?

Al onze maatwerk gordijnen worden ophangklaar geleverd. Gordijnen in onze eigen atelier worden professioneel op maat gemaakt met plooien, loodjes, strak afgewerkt en uiteraard verstelbare gordijnhaken om de gordijnen op te hangen.

Hoe kan ik het beste mijn raam opmeten?

Voor het opmeten van gordijnen voor uw kamer hebben we speciale pagina met alle instructies, tips en stap voor stap uitleg. Hier staat alle informatie die u nodig heeft!

Levering

Wat zijn de levertijden van de gordijnen?

Levertijden voor de gordijnen zijn altijd 6 tot 9 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na verzending van uw bestelling krijgt u automatisch een track & trace code via de mail van onze vervoerders.

Zo bent u op de hoogte van de datum waarop uw order bezorgd wordt.



Heb je nog steeds vragen? Stel je vraag gerust door met ons contact op te nemen!